Roast Beef

Mulțumită indicațiilor lui Emil, am reușit să prepar o carne de vită fragedă și gustoasă.

Ingrediente (2 porții):
– mușchi de vită sau pulpă de vită: 500g
– coriandru boabe: 1 linguriță
– piper boabe: 1 linguriță
– sare: după gust
– sos Worcestershire: 1,5 linguri
– muștar  boabe: 1 linguriță
– ulei de măsline: 3 linguri

Mod de preparare:
Am condimentat carnea cu sare și piper, dupa care am lăsat-o la frigider învelită într-o coală de hârtie timp de vreo 2h. Am scos carnea din frigider, am despachetat-o și am lasat-o să ajungă la temperatura camerei.

În acest timp am pregătit mirodeniile și am încălzit cuptorul la 150 ºC. Folosind mojarul, am sfărâmat boabele de coriandru, piper și muștar, am adăugat sarea apoi vreo 2-3 linguri de ulei de măsline și 1,5 linguri de sos Worcestershire și am continuat să amestec până când toate chestiile de acolo s-au omogenizat.

Am legat carnea cu sfoară de bucătarie, timp în care am pus la încins într-o tigaie  puțin ulei de măsline. Am rumenit carnea pe toate părțile până când a făcut o crustă, după care am așezat-o în tavă unde am uns-o cu sosul rezultat din mojar, apoi am băgat-o la cuptor.

Am ținut carnea la cuptor aproximativ 45 de minute până când interiorul ei a ajuns la temperatura de 63ºC – echivalentul “medium“. A ieșit rumenită pe exterior și fragedă în interior.

Am servit carnea cu ciperci sote, dovlecel pe grill și salată “Iceberg”.

Roast Beef

~ by Mihai Macarie on February 1, 2011.

One Response to “Roast Beef”

  1. Ooo.. domnu’ inginer. Arată minunat.. parcă-mi vine să îmbuc din ecranul de la laptop 🙂

Leave a comment